fol





Be of GREAT HEART our dear friends.

SO VERY MUCH HAS CHANGED …

SO VERY MUCH IS CHANGING …

SO VERY MUCH WILL CHANGE …

For it is written in the stars.

Are you not ALL ‘Children of the stars’? Did you not KNOW what you had decided and then came to Earth to put it into place?

The Federation o Light -- 16th August, 2014


to gain space


Labels

Friday, October 9, 2015

Mandarin -- IMPORTANT MESSAGE! - THE PREPARATION OF HUMANITY FOR ITS STEPINTO THE COSMIC SOCIETY!



亲爱的朋友

是最新的信息更新:

在最近的几天,事情的生开始得迅速;

 


在一方面,些混乱增加的迹象,在政体官方的失控,以及它们应对社会上些主要挑的无能,经济政的多面向。


另一方面能量的流看似向流刺激一流通我的身体。我们认知的得犀利,是能更易的
与植物和行心灵感的交流。是的即便是心灵感的体在我此刻来也成了每日的生活这让不断排除了头脑中的怀疑。


看起来世界的情形是相反且矛盾的


不断的暴力贫穷一些人来是而改溢流出的和深刻意愿以及些可以到的他人与和平的希望之光。



它就是个早已精确划了数个世在以大模的方式抵达走向局。


中的多人曾一次次被要求--测试的信念以及我们坚定的意曾也一次又一次受到挑


刻来到了


在的刻是--所有人都准。不是在段日子里我经经受的这许多体有通各种遭遇我得的成过这些我得以得新的洞。即便是在夜晚都曾被训练且依旧在受到训练与其他的星种子/荷光者一同合作在划上。


上升划,伴随着的支持和指引,我正走向宇宙社会。我中的每个人将献我的巨大天和能力而且所有人都是十分重要的



背景

几天之前我首次接收到了来自灵性世界的指引某件重要的事情即将来到。一次又一次的被提出,肯定的出在了我的海,但不像去。看起来是大量词汇把我向了与我姐妹的情接触着尊重指向了参考


昨天在周日到下午的日期是104份含义对我来说变得清晰得了次事件的细节




信息


在我的心之空访我被到了另一个地点一艘巨大的光之母一个含有自我意的全息体我是么被告知的。


在当有耶圣哲曼大大角星人的Ben'Sha, SigildaDenki一些人可能还记得她她也曾导过这些星际团),以及其他身形巨大态优着白色光芒的存有。


次会面中空气的氛含有着巨大的仁慈和深度的祂们与我分享了两点关信息



第一点针对---当前与前方的

祂们指出在将到来或是绪层面的爆多人来将深受影响。他深深跌落但会得到拯救。此刻信念将担当一份重要的角色关系到他但他信念予他希望


第二点针对地球---当前与前方的

我被告知地球将在此刻得更充。因为这个目的,她将重物就表示她即将抛弃那些紧紧拉着她的累。它将被抖落


曾被的是抖落段是必要的而我所有人都应该---中。


我感到了外(外在世界)的乱甚至会更多的增加,但我却被填充以更深度的内在平和。份知旧离开前必首先持有的全新的一切占据它的位置。



随后我接收到了面向所有人的一份鼓舞的公开信件。

信件包含了一条信息非常重要的信息面向我所有人


是一条面向个世界的人表达的信息。
是一条伴随着巨大心愿我们长久等待着的信息


它关系到了我兄弟姐妹与人的接触


条信息首先面向的是那些么多年来一直来并定神圣之光的所有人给这颗包含神奇的地球以及它丰富多矿产资--拯救这颗星球物王国和所有人


在我在一同开始启下个着人类进入宇宙社会的黎明。


下面的信息是我个重要段中合行的基了地球和人种子和所有荷光者的行



予人的信息

2015104周日下午2



地球上挚爱的人

当你看向天空会有疑惑。

将感到震惊且有着怀看着正生的一切。

但我希望向你保

以和平的方式来到


亲爱的人

很久之前就在你访过也提供所需的援助。

等待了很久以你时间来算已是好几个世

都是个宇宙中的璀璨宝石是无价的也因此多不怀好意的存有觊觎着。

这样的意害了你也影响了你并且你失了自身的美

但一个刻已来到醒来了的美被再度恢复。

这结束的刻中曾深陷黑暗看到和体的只有阴霾。

但光的刻已来到。





们带着深深和喜悦陪伴着你如果你想拉着我的手将帮助你

有着很多人也很与你相会是一次巨大的荣耀。

都是神奇的耀光芒的宝石必然会了解到你是多么的

助你一位朋友陪伴着你每一个人。


懂得个宇宙充了生命有着目的美也充的存有希望与你相会希望成的朋友。

于不同种族的存有你的想法会得到加

将惊的是--文明和知的多于此刻你将可以触及的。

将会很快如果你表达出友好便可解些存有来自宇宙中的各个地方。


倍受荣耀的新朋友将是被特迎。

在我们这里有着巨大的好奇心接下来你要如何做。


明白当跨越宇宙那遥的距离科技有着它的限制必然有着



会学会新的事物。
新的事物在其中会看似不可思


会学会新的事物
的想法将展到宇宙构的面。


会学会新的事物
迅速的引着你以存在的【无私分享原】打破距离和文化不同的鸿沟。


将学会灵性和物的操作原


将学会新的补给了所有人的利益。


在人自己身上存在着它的美在此我鞠躬相迎希望你能拉着我的手而我将在醒的奇迹道路上丰盛你


个心愿是和平与和接了我所有些距离依旧是如此的巨大。


在我所有人的心中都有着一股神性火花接我所有。我的火焰之内。

如果你也是如此的希望便是过这些火花兄弟姐妹。



即便在外表上我得不同也有着不同的起源--股神性的火花我都是一体的。


期待着来自宇宙文明的无数兄弟姐妹等待着迎你


得支持和如果你愿意。


是深深的尊重为这联合的火焰也表达着我内心的和平。


如此我向你们给予接触的没有唐突的莽。

每个人都将接收到我的喜悦当他准好走出第一步的候。


已准好跨越门户进入一个全新代。

一个和平与和在其中我希望与你所有人以喜悦的心一同行走。

以深深的感激和喜悦

合一且一体的兄弟姐妹



接下来会生什么



段含有着高度的级别并且在正开始以自身的决定走出下一步仅仅是在德国通灵者的国家),而是世界范


因此邀所有的星种子与荷光者,加入到合的交与合作中。


于那些心中有所感的朋友,是你刻,参与个全新段,我将指定两个相互接洽的选择


* 我的件地址是:alfred@cosmic-society.net
*脸书上建立了一个小的团队宇宙社--工作,当前在德国运作。不们计划使用其他的言。


如果你希望支持请让我知道。你的支持受到迎且十分的感激


我很荣幸的期待你更多的相关问题


深深的
弗雷德


U2

No comments:

Post a Comment

p

Terra Galactica

crop circle

the way we live

Could you imagine

MAN


THE ENTIRE 14:02' INTERVIEW IS AVAILABLE AT

rd


info@exopoliticsportugal.com

xmas



“Glory to God in the highest, and on Earth peace, good will toward men.”

This Christmas, Give Peace



I Decree


FOR SPIRITUAL ENLIGHMENT

PLEASE VISIT THIS SITE






esoteeric II



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

pleiades

P. Camelot - PORTUGUESE

terra galactica uk

TSUNAMI OF LOVE

Please click the icon YouTube and then the small square at the bottom right side to get the captions CC, and choose subtitles in UKRAINIAN

埋め込み画像 1埋め込み画像 2

Popular Posts

Be divergent

CONTACT

ashtar

arabic song












SO ... ONCE AGAIN I REITERATE ...

WE ARE ASKING YOU FOR YOUR ASSISTANCE ... WE ARE PUTTING OUT AN S.O.S. ... IN LOVE ...

TO OUR STAR BROTHERS AND SISTERS ... OUR FAMILY ... WE ASK FROM OUR HEARTS ... FROM THE CORE OF WHO WE ARE ... THAT YOU UNDERSTAND OUR SITUATION AND 'MAKE PLANS' TO ADHERE TO OUR CALL.

Blossom, 02:01:2014




richard dolan song

SEND SNOWDEN HOME

Send Snowden home

750,000
744,540

The world's greatest whistleblower is stuck in the Russian winter, facing solitary confinement, ridicule, and life in prison if US agents grab him. But this week, we could help get him to safety.

Edward Snowden exposed the mind-boggling and illegal level of surveillance the US government is conducting on, well, all of us. His welcome in Russia runs out soon, and he's got nowhere to go. But Brazilian President Dilma is angry at US surveillance and experts say she might brave massive US pressure to consider asylum for Snowden!

This is about much more than one man. If Snowden's act of truth-telling leads to crippling punishment, it sends the wrong signal to abusive governments and whistleblowers everywhere. If 1 million of us take action now, we can send President Dilma the largest citizen-supported asylum bid in history -- sign to safeguard Snowden and defend democracy everywhere.

SIGN HERE


KIEV



Revolution in Kiev, Ukraine

In the last days I received multiple requests to translate my posts for foreign readers, as they have very limited information about the happenings in Ukraine. This material describes events which took place in Kyev on January 22 and 23.

Sharing and distribution is appreciated.

22 January 2014. Battles on streets of Kiev.

I came to Kiev. I came to see for myself what is happening here. Of course, an hour after arriving at Maidan, you begin to understand that everything what you've read in dozens of articles, saw in TV news reports is total crap. In the upcoming reports I will try to, as objectively as possible, to sort out this new wave of Kiev revolution.








www.paradigmresearchgroup.org
Janeiro 16, 2014

Deixem a desinformação começar


Translate

Ancient Knowledge

HERE WE ARE ONCE AGAIN ...





The Book of Enoch

Einstein

Português
Falado em Portugês Biografia - Albert Einstein nasceu na região alemã de Württemberg, na cidade de Ulm, numa família judaica. Em 1852, o avô materno de Einstein, Julius Koch, estabelece-se como comerciante de cereais em Bad Cannstatt, nos arredores de Estugarda. Os pais de Einstein, Hermann Einstein e Pauline Koch, casaram-se em 8 de agosto de 1876. Hermann, que era comerciante, muda-se de Bad Buchau para a cidade de Ulm, onde passou a viver com a esposa. É em Ulm que nasce Albert Einstein, em 14 de março de 1879.

Rainbow of Love and Gratitude

Thank You to All

BOB DEAN'S INTERVIEW - AUDIO + TRANSCRIPT CLICK IMAGE CLICK IMAGE

BOB DEAN'S INTERVIEW - AUDIO + TRANSCRIPT CLICK IMAGE CLICK IMAGE
BOB DEAN'S INTERVIEW - AUDIO + TRANSCRIPT CLICK IMAGE CLICK IMAGE

Steve Bassett Interview