fol





Be of GREAT HEART our dear friends.

SO VERY MUCH HAS CHANGED …

SO VERY MUCH IS CHANGING …

SO VERY MUCH WILL CHANGE …

For it is written in the stars.

Are you not ALL ‘Children of the stars’? Did you not KNOW what you had decided and then came to Earth to put it into place?

The Federation o Light -- 16th August, 2014


to gain space


Labels

Sunday, April 6, 2014

第8回ワールドワイド・ファーストコンタクト・テレパシー・イベント 2014年4月13日 午後3時 のお知らせ

第8回ワールドワイド・ファーストコンタクト・テレパシー・イベント 2014年4月13日 午後3時 のお知らせ


第8回ワールドワイド・ファーストコンタクト・テレパシー・イベント 2014年4月13日 午後3時 のお知らせ



Screen Shot 2014-03-22 at 9.20.54 AMc



2014年4月13日 日曜日 午後3時
第8回ワールドワイド・ファーストコンタクト
テレパシー・イベント
が上記の時刻に行われます
ビデオの中の「Share ET message」のボタンは
このイベントのメインページに設けられています
こちらでご覧下さい  http://www.the-starpeople.net/liveus.html
***
ETからのメッセージをシェアして下さい。
 Share ET message」には日本語も英語も大歓迎です。




***
Share ET messageからの抜粋 
Message from: Germany
ドイツ201430
親愛なる友の皆さん、
147という数字を掲げて、アンドロメダから小さな宇宙船がきました。まっすぐに立ったコマのような形をしていて、見えなくなる程の速度で回転しました。イリスィアと言う名の存在で、繊細な女性でした。彼女は彼女の兄弟姉妹と共に、既に地球上にいて、繊細な領域に従事しています。彼女達の任務は神の美を表現する事だそうです。
Message from: Austria
オーストリア201422
私の場合はプレアデス人だと言うスィタと二回目のコンタクトをしました。「地球に着陸する予定ですか?」と尋ねると、「もちろんです。私達は抱き合いますよ。」人類へのメッセージは「断固としていて下さい。あなた方はもうすぐ成し遂げます。」でした。このあとの話は個人的な事なので、、、。
Message from: Austria
オーストリア201422
ええ私もという数字を確認しましたが、何の合図もありませんでしたし、何のイメージも会話もありませんでした。別の日の方がよいのかもしれない。
Message from: Germany
ドイツ201422
私は宇宙船アウレリアと繋がりました。彼等はオリオンから私達の所にきています。「人類は辛抱強くいるべきです。そうでなければ死者が出たり、もっとずっとひどい事になっていたでしょう。辛抱強くいて、お互いに助け合い、愛を抱いているようにして下さい。私達はやって来ます。それもすぐに、そう長い事ではありません。」彼女の顔も見えました。非常に繊細で、とても明るい色の髪を持ち、そして非常に明るい存在でした。
Message from: Germany
ドイツ201422
私の場合もという数字でした。そしてものすごく強いエネルギーの流れがありました。今回は何のイメージも会話もありませんでした。
Message from: Austria
オーストリア201422
全く興奮しました。プレアデス人とコンタクトしました。彼は背が高く、 白くて長い髪をしていました。顔はライオンのように見えました。誰かこのような存在とコンタクトした事がありますか彼はとても穏やかで優しかったです。
皆さん、お元気で
レナーテより
Message from: Germany
ドイツ201422
今回も又シリウスからのアルトゥスとコンタクトしました。とりわけ私達、人類にメッセージがあるかどうか尋ねました。「私達はあなた方を愛しており、守っているので信頼して下さい。近い将来に世界中の政治に大きな変化が起こり、あなた方に最善の方法がとられます。」と彼は答えました。
ベトラより
Message from: Germany
ドイツ201416
「何か人類に伝えたい事がありますか」と私はアラナに尋ねました。

「伝えたい事は前と同じですあなた方の中の愛を見つけて、愛に生きることです」。私は以前に読んだ葉巻型UFOと言われるものの話を思いつきました。「まさしくそういった事を、お話したいと思います。」とアラナは言いました。「 あなた方を騙そうとする勢力があります。その一番効果的なものが、あとで偽物だと判明しますが、偽の宇宙船についての情報です。終焉を恐れるあまりにそうしているのである事を理解して、この勢力に対しても愛を持っていて下さい。その事を理解して、批判する事無しに、受け入れてみて下さい。愛情深い母親が自身の子供の怒りを理解するように、それがお菓子をもらえなかったせいでならこの勢いを理解できるかもしれませんし、恨んだりもしないでしょう。ですからその事で、あなた方が彼等にエネルギーを送ることはありません。エネルギー無しには彼等は自身を維持する事ができずに、急速に弱まっていきます。たとえどこにあなた方が注意を向けようとも、注意を向けるという事はエネルギーをもたらす、という事をいつも念頭において下さい。ですから、もっと愛のこもった事柄に注意を向け、そしてその事柄を強力にする方が良いでしょう。」「有り難う、アラナ。」

 Translator: Aoi 

No comments:

Post a Comment

p

Terra Galactica

crop circle

the way we live

Could you imagine

MAN


THE ENTIRE 14:02' INTERVIEW IS AVAILABLE AT

rd


info@exopoliticsportugal.com

xmas



“Glory to God in the highest, and on Earth peace, good will toward men.”

This Christmas, Give Peace



I Decree


FOR SPIRITUAL ENLIGHMENT

PLEASE VISIT THIS SITE






esoteeric II



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

pleiades

P. Camelot - PORTUGUESE

terra galactica uk

TSUNAMI OF LOVE

Please click the icon YouTube and then the small square at the bottom right side to get the captions CC, and choose subtitles in UKRAINIAN

埋め込み画像 1埋め込み画像 2

Popular Posts

Be divergent

CONTACT

ashtar

arabic song












SO ... ONCE AGAIN I REITERATE ...

WE ARE ASKING YOU FOR YOUR ASSISTANCE ... WE ARE PUTTING OUT AN S.O.S. ... IN LOVE ...

TO OUR STAR BROTHERS AND SISTERS ... OUR FAMILY ... WE ASK FROM OUR HEARTS ... FROM THE CORE OF WHO WE ARE ... THAT YOU UNDERSTAND OUR SITUATION AND 'MAKE PLANS' TO ADHERE TO OUR CALL.

Blossom, 02:01:2014




richard dolan song

SEND SNOWDEN HOME

Send Snowden home

750,000
744,540

The world's greatest whistleblower is stuck in the Russian winter, facing solitary confinement, ridicule, and life in prison if US agents grab him. But this week, we could help get him to safety.

Edward Snowden exposed the mind-boggling and illegal level of surveillance the US government is conducting on, well, all of us. His welcome in Russia runs out soon, and he's got nowhere to go. But Brazilian President Dilma is angry at US surveillance and experts say she might brave massive US pressure to consider asylum for Snowden!

This is about much more than one man. If Snowden's act of truth-telling leads to crippling punishment, it sends the wrong signal to abusive governments and whistleblowers everywhere. If 1 million of us take action now, we can send President Dilma the largest citizen-supported asylum bid in history -- sign to safeguard Snowden and defend democracy everywhere.

SIGN HERE


KIEV



Revolution in Kiev, Ukraine

In the last days I received multiple requests to translate my posts for foreign readers, as they have very limited information about the happenings in Ukraine. This material describes events which took place in Kyev on January 22 and 23.

Sharing and distribution is appreciated.

22 January 2014. Battles on streets of Kiev.

I came to Kiev. I came to see for myself what is happening here. Of course, an hour after arriving at Maidan, you begin to understand that everything what you've read in dozens of articles, saw in TV news reports is total crap. In the upcoming reports I will try to, as objectively as possible, to sort out this new wave of Kiev revolution.








www.paradigmresearchgroup.org
Janeiro 16, 2014

Deixem a desinformação começar


Translate

Ancient Knowledge

HERE WE ARE ONCE AGAIN ...





The Book of Enoch

Einstein

Português
Falado em Portugês Biografia - Albert Einstein nasceu na região alemã de Württemberg, na cidade de Ulm, numa família judaica. Em 1852, o avô materno de Einstein, Julius Koch, estabelece-se como comerciante de cereais em Bad Cannstatt, nos arredores de Estugarda. Os pais de Einstein, Hermann Einstein e Pauline Koch, casaram-se em 8 de agosto de 1876. Hermann, que era comerciante, muda-se de Bad Buchau para a cidade de Ulm, onde passou a viver com a esposa. É em Ulm que nasce Albert Einstein, em 14 de março de 1879.

Rainbow of Love and Gratitude

Thank You to All

BOB DEAN'S INTERVIEW - AUDIO + TRANSCRIPT CLICK IMAGE CLICK IMAGE

BOB DEAN'S INTERVIEW - AUDIO + TRANSCRIPT CLICK IMAGE CLICK IMAGE
BOB DEAN'S INTERVIEW - AUDIO + TRANSCRIPT CLICK IMAGE CLICK IMAGE

Steve Bassett Interview